If she wants a war, we'll give her a fucking war

Hej igen!

Yngwie Malmsteen sade en gång en vackar sak:

Det här... asså det här, nu JÄVLAR asså! Nu JÄVLAR! You released the fucking fury! You released the fucking fury! ForGET about it! I'll kill that motherfucker! I'll kill that motherfucker! I'll KILL that motherfucker! COME on!


Ungefär så känner jag mig just nu. Varför? Jag glömde min "Royal Tenenbaums"-DVD i Leksand. Det kan bli några långa månader det här.


PUSS!

/Tamas Hajnal





Fotnoter about hard facts


Yngwie Malmsteen  -  Ligger bakom mästerverk som "Magnum Opus", "Fire & Ice" och "War To End All Wars".

Royal Tenenbaums  -  "I find it a little strange that you're in love with your sister.. she's married, you know."

Kommentarer
Postat av: elly

hej snoop dogg oskar. tack för din kommentar. jag måste säga att jag visst var fullare förra året. jag räknar åtminstone min treveckorsfylla som avslutade sommaren som ett tecken på det.

2008-01-08 @ 15:21:50
URL: http://helhet,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0