Nu fick ju John Terry i och för sig avgöra

Hej igen!

Men, Gud, en så trevlig kväll. För det första vann United CL-finalen med bred marginal (läs: efter 14 straffar) och för det andra har en av mina stora förebilder och tillika min storebror börjat blogga igen.

Om jag är Tug Wilson kan vi fortsätta på Rovers United-spåret och konstatera att Jonas är familjens Fred Rimmy; lång, slank, elegant i varje skede och med Paolo Maldini-frisyr. Så missa det inte. Alla måste läsa.


PUSS!

/Tomasz Kuszczak





Fotnoter about hard facts


Gud  -  Hommage à Paul Scholes.

United  -  För dagen utan Juan Verón.

Tug Wilson  -  "Jag spelar hårt... men regelrätt... jag satsar ALLTID på bollen. Och låt inte forwards lura er - dom vet hur dom ska ta tillvara på sej själva!"

Rovers United  -  Klubben som handahållit stjärnor som Charlie Barr, Joe Pearson, Duncan Fraser, Benny Grainger, Terry Evans, Josh Tee, Alex "Igelkotten" Jones, Kevin Nicklish, Willy Barnes och Rodney Leangre.

Fred Rimmy  -  Il capitano, som tog Rovers United till kvadrupeln.

Paolo Maldini  -  Mannen som får Tintin att verka förfallen.

Kommentarer
Postat av: Nemanja Vidic

Oskar. Fredrik har klippt mig i en skön sommarfrisyr. Det är bara ett problem... Jag ser ut som Nemanja Vidic i håret.

2008-05-22 @ 10:59:18
URL: http://audereestfacere.blogg.se/
Postat av: elly

mmm, maldini... det är så att jag måste läsa bloggen bara för att du nämnde maldini.

2008-05-25 @ 19:58:04
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0