Was I cleaning in my sleep again?

Hej igen!

I  tisdags berättade jag om min grannes kylskåpsvanor i allmänhet och gurkhantering i synnerhet. I onsdags hade han slängt sin sladdriga gurka. Och i torsdags hade en av hans kompisar som är här på besök monsterstädat hela köket. Jag har aldrig upplevt ett renare rum i hela mitt liv.

Allt detta alltså under mindre än två dygn efter att jag skrev om det i här. Jag börjar misstänka att den här bloggen har en del magiska, voodoo-artade egenskaper. Lite grann som att jag är Gud.

Så. Därför skriver jag nu:

Värvar inte Leksand Nicklas Lidström alldeles för sällan? Och borde inte Franz Ferdinands kommande album ges ut tidigare än beräknat, säg, inom en vecka?


PUSS!

/Artemis N. Faulkmore





Fotnoter about hard facts


Städning  -  "It's like a hospital room with a stereo", som Jay Leno brukar beskriva Jerry Seinfelds lägenhet.

Jag är Gud  -  Hybris är det nya Glasvegas.

Nicklas Lidström  -  Michigans Oliver Ekman-Larsson.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det glädjer mig att du också är ett fan av House. Och att din granne städat köket. :) Idag såg jag din fina tjej på Noret :)

2008-11-30 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0