Något religiöst i blicken

Hej igen!

Först: Jag inser att det kanske bara är för en match, att det beror på att Sverige har så många skador att Lagerbäck till och med ringt mig (jag tackade nej på grund av redaktionsmöte) och att det eventuellt blir förlust med 100-0 i kväll.

That said, att Zlatan är lagkapten för landslaget är förbanne mig det finaste jag har hört sedan jag konfirmerades.


PUSS!

/Vincent Ibrahimovic





Fotnoter about hard facts


100-0  -  Hommage à Leksand i årets hockeyallsvenska.

Zlatan  -  Är Zlatan.

Kommentarer
Postat av: elly

sverige vann inte. och crissy gjorde inte hundra mål. men jag kände mig ball när jag gick genom ålidhem centrum och påpekade sådana självklara saker som att portugiserna inte hade lika många fina målchanser som sverige. som en expert, nästan.

2008-10-12 @ 01:45:32
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0