And he has this weird thing about pennies

Hej igen!

Förra veckan listade jag tre saker som skrämmer mig. Jag radade upp Sarah Palin, Steffo Törnquist och världens argaste Magnus Carlsson. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte. För vi vet ju alla att det inte finns NÅGONTING som är obehagligare än det här barnet:






PUSS!

/Karsten Bäron





Fotnoter about hard facts


Barnet - Vid eventuella stämningshot från Treo-barnets föräldrar är det kanske bäst att påpeka att det bara är en skådespelare. Jag vet inte om han är lika skrämmande i verkligheten (även om det naturligtvis känns rimligt).

Obehagliga barn - Hommage à The Shining-tvillingarna (notera för övrigt gärna "The Shining-ungen"):



Kommentarer
Postat av: JJ

Du har så rätt käre bror - DET kan få en 41-årig trebarnsfar att få stora skälvan. Jag ljuger inte...

2008-09-22 @ 16:04:20
URL: http://jj2bgood.blogg.se/
Postat av: hille

jag tycker att treo-ungen är ganska söt. varför tycker du att han är så obehaglig? du måste ju förklara dig!

2008-09-22 @ 23:23:44
Postat av: JJ

Jag får Damien-vibbar - eller rättare sagt skälvningar...

2008-09-23 @ 14:22:09
URL: http://jj2bgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0