Resolution (Resolution)

Hej igen!

Firar man nyår hos Kusowsky-Anders tillhör det kutymen att avge ett nyårslöfte. Jag valde att "lova" att jag under året kommer att plugga för sista gången i livet.

Spelar jag mina kort rätt i Söderhamn kan det ju mycket väl bli så.

Och på det spåret kan jag meddela some breaking news: I går fick jag veta att jag klarat den (förhoppningsvis) sista tentan i mitt liv.


Hur firar man egentligen något sådant?


/Johan Fransson





Fotnoter about hard facts


Kusowsky  -  Nu väntar jag bara på att få ett recensions-ex av kommande albumet.

Söderhamn  -  Hommage à Petter Hansson.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag sa ju att du skulle äga!

Hur du ska fira det vet jag inte, men du kan börja med att komma hit. Typ nu.

Puss.

2009-01-15 @ 23:25:03
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/
Postat av: Jenny Elisabeth

Grattis Oskar, du är en duktig pojk! Jag är stolt.

2009-01-16 @ 14:42:52
Postat av: PaMa

HÄRLIGT! GRATTIS!

2009-01-17 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0