Äh, jag drar till Thailand så att man får träffa lite göteborgare

Hej igen!

Tanke som jag, på riktigt, nyligen tänkte:
 
"Nu när jag ändå är i Leksand kanske jag borde åka till Borlänge och ordna julklapparna?"


Sedan insåg jag att jag till vardags bor i Stockholm.


Nu ska jag åka till södra Finland eftersom det tydligen går att prata svenska där, sedan fortsätta till Moskva eftersom man kan äta svenska köttbullar på deras Ikea och efter det avsluta i Japan med att lyssna på The Sounds.


PUSS!

/Kraut





Fotnoter about hard facts


Att göra rätt saker på rätt ställe  -  Jerry Seinfeld har konstaterat att det alltid är ett misslyckande att behöva be om en doggy bag på restaurangen, eftersom man antingen har beställt mer än man orkade äta eller använder sig av det absolut dummaste och dyraste sättet att skaffa hundmat.

Borlänge  -  Kupolen – platsen för alla leksingars julklappshandlande since 1990.

The Sounds  -  Hommage à Ross Geller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0