Oh, you don't know the shape I'm in

Hej igen!

Vadå, vad sa ni? Ni ville ha exempel på en meningslös fysisk skada?

Visst, okej, lite märkligt att ni frågar, men det kan jag väl ordna.

Så.

Exempel på en meningslös fysisk skada:

I morse stack den vassa delen av en fjäder ut ur kudden. När jag var på väg att vakna vände jag mig om i sängen och rev mitt ansikte på den. Nu har jag ett fem centimeter långt snitt under vänster öga.

Som redan Cat Stevens diktade: "Oh, baby, baby, it's a wild world."


PUSS!

/Scar





Fotnoter about hard facts


Meningslös fysisk skada  -  En gång böjde jag mig framåt när jag nös och slog huvudet i en dörrpost. Det kändes också ganska meningslöst.

Vassa delen av en fjäder  -  Heter enligt Wikipedia "vingpenna".

Cat Stevens  -  Hommage à bob hund.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag tycker ju att detta med duschkranshjärnskakningar också är ganska meningslösa skador.

2012-11-02 @ 17:04:06
URL: http://indiepopochskit.blogg.se
Postat av: Limp

Jag tänker mest på när en tar i saker som är brännheta trots att en vet att de är brännheta. Onödigt.

2012-11-20 @ 11:10:27
URL: http://kanskeforallframtid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0