Det finns vissa regler och restriktioner

Hej igen!

Jag ligger just nu i krig. Och den här gången är det inte med Gud.

Nej, det är den här killen jag strider mot:





Till IPRED-tidernas ära har vi startat ett upphovsrättsligt fältslag.

Allt började med att han bloggade om sin födelsedag och att han fyller samma dag som Adam Sandler. Som vi alla redan vet var jag först på det, med flera månaders marginal. Jag var inte sen på hanen, utan slog snabbt tillbaka genom att skriva om ett fotbollsspel utan att hommagera honom, trots att det var han som tipsade mig om det. Han hotade i kommentarsfältet med rättsliga åtgärder.

Blev jag skakad? Det blev jag inte.

Jag valde att följa upp med en glirande hommage à Adam Sandler i går. Och i dag publicerar jag en bild på honom utan fotografens tillstånd.

Ditt drag, Erik.


PUSS!

/Mike Kennedy





Fotnoter about hard facts


Gud  -  Hommage à Mikael Karlberg.

Adam Sandler  -  Hollywoods Özz Nujen.

Rättsliga åtgärder  -  Hommage à Billy Butt.

Kommentarer
Postat av: MK Dons

Han verkar ju vara en skön kille.

2008-12-16 @ 23:03:06
URL: http://eriklarke.blogg.se/
Postat av: Jonna

NU! Nu har jag länkat till dig! och massa andra. blev kamrat på bilddagboken igår med fridah. hon har massa bilder på dig där. hihi.

2008-12-17 @ 11:47:24
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Jonna

NU! Nu har jag länkat till dig! och massa andra. blev kamrat på bilddagboken igår med fridah. hon har massa bilder på dig där. hihi.

2008-12-17 @ 11:47:33
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0