Born and raised in Babylon

Steve Coogan-karaktären Tony Ferrino: "Folk kallar min vän Sjakalen för terrorist. Det kan jag inte förstå. Fast om det verkligen räcker med att spränga oskyldiga människor i småbitar med hemgjorda bomber för man ska kallas terrorist nu för tiden så förmodar jag att han väl är terrorist. Men det är bara en sida av Carlos. Han har så många andra sidor som alltid hamnar i skymundan av hans terrorism. Han är till exempel en alldeles lysande imitatör, han gör en hysteriskt rolig Idi Amin. Och varje jul skickar han mig en handsnidad giraff i trä. Om man drar den i svansen lossnar alla benen. Det är bara några av alla hans talanger som folk inte känner till."

Jag vet faktiskt inte om skriven humor blir så mycket roligare än så.


PUSS!

/Andy Hinkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0