Det är dags att sätta ner foten


Godmorgon!

Igår förlorade Leksand borta mot Mora med 0-2. Falu Kurirens rubrik angående Leksands tränare Per-Arne Alexandersson löd idag "Riskerar att få kicken". Nu får det fan vara bra! Snälla Leksand, gör absolut vad ni vill med Pirro. Sparka honom, adla honom, degradera honom till kaffekokare, ge honom ert fulla stöd och ett sjuårskontrakt, ge honom lite hasch, skapa landets första femtränarsystem, gör Pirro till VD, sälj Pirro till Sovjet, adoptera bort honom till Niklas Persson, be honom byta namn till Aksel Osmanovski, låt Pirro göra comeback som spelare eller vad tusan ni vill, jag bryr mig inte om vilket. Men. Ta. För. I. Helvete. Och. Bestäm. Er. Någon. Jävla. Gång. Jag hymlar inte med att en ny huvudtränare är en av flera förändringar jag vill se i Leksands IF, men jag anser att det är erat jobb som sakkunniga att veta bäst i sådana frågor. Men jag vet så mycket som att en situation om en tränare som fortfarande sitter kvar, men får nollprocentig uppbackning/information av sina chefer är det absolut sämsta sättet att komma ur den här situationen på.


PUSS!

/Erlend Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0