"They are men with JOBS, Jerry!"

Idag var jag, som så ofta om helgerna, och tvättade. Inte så intressant, kan tyckas, och jag antar att det inte är det heller, men i alla fall, i våran tvättstuga behöver man inte stoppa i tvätt- och mjukmedel. Det är på något vis instoppat i maskinen redan. Varken jag eller Robert Aschberg förstår någonting, men kul är det.


Igår tog Leksand sin första poäng för säsongen. Nu vänder det. Imorgon går dem upp på slutspelsplats. Pajen och Mike Watt kommer göra mål har jag och Anita kommit överens om.


CM-update: Tottenham vann FA-cupen och nådde final i Champions League. Nu har man värvat Ronaldo. Manchester United är hotade i ligatoppen!


Olof Mellberg hade lite problem mot Kroatien igår. Någon kanske kan ge honom ett handtag? /Rolf


PUSS!

/Jan Srdinko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0