Vilken prestation av Brolin...

Sverige blev ikväll klart för fotbolls-vm nästa år och det är väl det som kallas lyckan för hundar som oss. Det är bara att upprepa samma mantra som vid varje stort mästerskap: "Det här ska bli en sån fest, och det är vi som ska ha festen, det är jag helt övertygad om" som Tommy Svensson en gång så legendariskt uttryckte det.

Det här får väl anses vara en trolig vm-trupp:

Andreas Isaksson
Eddie Gustafsson
Daniel Widing

Erik Edman
Christoffer Andersson
Alexander Östlund
Mikael Nilsson
Olof Mellberg
Teddy Lucic
Michael Svensson
Petter Hansson

Tobias Linderoth
Daniel Andersson
Fredrik Ljungberg
Niclas Alexandersson
Christian Wilhelmsson
Mattias Jonson
Kim Källström
Anders Svensson

Zlatan Ibrahimovic
Henrik Larsson
Marcus Allbäck
Johan Elmander

Nu återstår det väl bara för Rolf Sonneklev att plocka fram sina läderhausen.


PUSS!

/Hans Dahl

Kommentarer
Postat av: Björn

Tror du verkligen att Daniel Widing blir tredjemålvakt i VM-truppen? Det tror inte jag. Dels är han forward och dels spelar han ishockey. Du vet ju ingenting om fotboll. Eller var du kanske ironisk? Jag förstår aldrig när du driver med mig. /Sahlin Sahlin ett jävla svin

2005-10-13 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0