En spelskicklig duracellkanin dessutom

Hej igen!

Bloggkulturen i Bergsäng-Lima-Norr Lindberg-Tasbäck-Björkvägen-trakterna har, minst sagt, fått sig en törn. Carstenjancker har inte längre så mycket studieliv med sig att loggföra, Loupita har sagt upp sitt bloggkontrakt vad det verkar, Audereestfacere tycks bara skriva på uppmaning (blogga, Mange!), själv hade jag fram tills idag inte skrivit på tre veckor. Hela vårat hopp tycks stå och falla med Helhet. Stå i, Elly!

Min ursprungliga plan var att lägga ned det hela vid inlägg nummer hundra. Det här är mitt sjuttiosjätte inlägg. Jag anser mig därför vara aningens för nära det målet för att kasta i min blogghandbuk (it's a piece of paper and it says "blogg" on it) redan nu. Men det krävs revidering i arbetsplanen. Som ni kan se nedan är detta mitt fjärde inlägg bara idag. Det är ingen tillfällighet. Det är jobbigt nog att komma på en idé att skriva om, därför kan jag inte tillåta mig lyxen att ta upp flera olika ämnen i samma inlägg. Man får väl se och lära av herr Virtanen, I assume.

Jag lovade mig själv en gång i tiden att aldrig blogga om min egen blogg. Men det är ett löfte jag mer än gärna överger för att komma ytterligare närmare inlägg nummer ett noll noll.


PUSS!

/Thomas "Martin Åslund" Wolter

Kommentarer
Postat av: töntjenny

jag kanske bloggar senare igen. nu skulle det bara bli alltför patetiskt you know, och jag vill helst inte att folk ska läsa om min olycka. men du var duktig idag. det uppskattas.

2006-04-19 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0