Oskar Klingborn: Ett Blogg.se: Noll

Hejsan, alla bloggkamrater!


Jag har gjort det. Jag har lyckats krossa blogg.se-etablissemanget. Äntligen får man se min käre vän Tug BREDVID det senast skrivna inlägget. Det krävdes bara ett designbyte kombinerat med lite skön och haussefri HTML-editeringen. Jag kan heller inte undslippa att vara nöjd med att ha hittat en design som inte alla andra bloggvänner redan har anammat. Ganska snygg också, om jag får säga det själv.

Bloggdesignskrig, som förvisso i sig är ett ganska så roligt ord, är kanske inget som verkar överdrivet intressant för Den Stora Massan (läs: er läsare) och det har jag nog, vid närmare eftertanke, heller aldrig hävdat att det är. Livet är dock fyllt av små triviala bataljer som man helst bör vinna så många som möjligt av, för att på så vis hamna på plusstatistik vid livets slut. Annars kanske man får hänga med Dante i skärselden ett tag, och det vore ju jobbigt. Bob Dylan sjöng visserligen en gång om The Lone Soldier som "in the final he won the war, after losing every battle" men sådana risker är jag inte beredd att ta. Alla finner vi utmaningar på våra egna håll. En del finner sina kicks down at Route 66, medan andra får dem genom att hävda sin rätt att kunna läsa om Tysklands förbundskapten på ne.se. Själv får jag dem, uppenbarligen, av en orange hemsida som pryds av en svartvit kille med mustasch.

För övrigt anser jag att Jimme Ericsson bör bli pålad.


PUSS!

/Carl XVI Gustaf

Kommentarer
Postat av: kukjenny

vad fin din blogg blivit kukoskar. vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig? haha, nej fy, nu kommer jag nynna en timme, fruktansvärt.

2006-01-10 @ 16:21:13
Postat av: Jimmy Eriksson

Fan, Jimmie Ericsson är ju skitsnygg. Vad fan skriver du egentligen människa?

2006-01-12 @ 00:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0