Götene ligger inte utanför

Hej igen!

Linkan från Götene efterlyste sina egna memoarer på denna blogg. So here goes...


Hanna Lindqvist föddes januari 1985 i Götene. Hon levde ett tämligen torftigt liv ända tills hon vid 21 års ålder träffade Tug. Då såg det ut ungefär såhär:

Greenhouse

Maskerad

Födelsedagsfest

Sedan levde Hanna, något oväntat tillsammans med sin pojkvän Chris, lycklig i alla sina dagar.

PS. Personerna på bilderna har aldrig legat med varandra. De är bara duktiga skådespelare. DS.


PUSS!

/Ralph Siegler





Fotnoter about hard facts


Linkan från Götene  -  Heter faktiskt inte Bremberg i efternamn, vilket ju är skönt. Hon är däremot en fena på att tillverka innebandyblad.

Götene  -  Inte Sveriges tillväxtkommun 1998.

Tug  -  Brukar vara duktig på att få Linkan från Götene att säga "nej, nu räcker det, Oskar, sluta nu, annars blir jag arg!"

Tre foton på rad  -  Oops! Och stort tack till fotograf Anna Ibrahimovic Waldemarsson, tug.blogg.ses egen hovfotograf.

Chris  -  Släkt med den brasilianske landslagsbacken Cris.

Kommentarer
Postat av: fany

jag vill ocksa ta en biografi, horru. eller iallafal en fotnot.

2006-07-22 @ 12:04:19
Postat av: Hanna "me myself"

Vaud skau man säja? Mitt liv är fullbordat! Efter en sån strålande biografi finns inte mycket mer att göra. Jag gräver ner huvudet i sanden som den struts jag är. Tack oskar, tack!

2006-07-23 @ 23:09:59
Postat av: jennsy

ja jo, fina bilder där. hanna verkr vara en hyvens kvinna. poss

2006-08-11 @ 19:16:57
Postat av: Loa

Vad full du ser ut på bilden. Det var roligt.

2006-08-29 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0