Stamp collection? HaHA!

Hej igen!

Ni kan lugna er. Allting är tillbaka på sin plats. Efter gårdagens fantasy camp, där Jenny skrev här och jag skrev hos Jenny, skriver vi alla på våran egen blogg igen. Mmm... the status quo..., som Homer Simpson en gång valde att uttrycka det.

Imorgon har jag tenta och på torsdag åker jag hem. Fanny försöker få mig att läsa att läsa C-kursen. Jag försöker få Fanny att packa ner Hangleton i en väska och flytta till Leksand. Ingen av övertalningskampanjerna tycks gå något vidare, men vi får väl se. Skam den som ger sig.

Såhär kul kan man ha det när man egentligen borde skriva om en uppsats åt en ondskefull irländska. Vad tycker ni? Jag måste erkänna att jag är ganska nöjd.


PUSS!

/Sepp Herberger





Fotnoter about hard facts


Fantasy camp  -  Gud, så gärna jag vill få uppleva en riktig fantasy camp. Det närmaste jag kommit något sådant var under någon form av teater på Leksands Hembygdsgårdar. Där såg jag Björn och Andersingers för första gången. Alltid något.

Status Quo  -  CatBats allra, allra största favoritband. Tror jag.

Homer Simpson  -  Ser ut, ungefär, såhär.

Fanny  -  Oreos, Odeon och Red Forman - The Holy Trinity.

Hangleton  -  On the edge of nowhere.

Såhär  -  Killen på bilden heter Nelson, är eventuellt belgare, och gillar att skratta åt andras olycka. Själv gillar jag att skratta när Nelson skrattar åt andras olycka. Björn också. Se mer på 100 Höjadare Brighton-listan.

Ondskefull irländska  -  Nej, det är inte ens Roy Keane. Hon ser snarare ut som Julianne Moore, men är inte alls lika ljuvlig. Curse her!

Kommentarer
Postat av: jenny

men ska du inte läsa c-kursen då? fast jag tycker lite bättre om att ha dig i sverige. så att jag kan hälsa på lite lättare och sånt. erkänn att ni ju faktiskt sett mig som en vän med en bil ibland.

2006-06-06 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0