No, there is less

Hej igen!

Vad tusan är det frågan om egentligen? Här har jag i lönndom suttit och grämt mig över att Tony Sopranos dotter är SÅ snygg att jag trodde det var kört för mig att få en chans att gifta mig med henne. Och så läser jag det här. Vad är problemet? Titta på bilden här nedan. I cannot believe Newman found this unacceptable. Has the world gone tipsy-turvy? Jag kan ta hand om dig, any day, any time. Kom hem till mig så gör vi nåt ihop.

Jamie Lynn



För att fortsätta på spåret på vackra, berömda kvinnor som ännu inte vet om att de ska gifta sig med mig så är det nu dags att prata om Sofia Coppola. Sofia, låt mig bli en del av ditt liv! Det behöver inte ens vara som din make, du kan få yutnyttja mig och min kropp all you want bara jag får röra mig i dina kretsar. Coppola nöjer sig inte med att vara dotter till Francis Ford, göra rasande vackra filmer, ha varit gift med Spike Jonze, vara kusin till Jason Schwartzman (Rushmore och Marie Antoinette) och Nicolas Cage, arbeta med Scarlett Johansson, Kirsten Dunst och Bill Murray, umgås tillsammans med regissörerna Paul Thomas Anderson, Zoe Cassavetes och Wes Anderson i ett umgänge som kallas "Play Group" eller att göra filmdebut som spädbarn i Gudfadern. Nej, nu har hon fått barn med Phoenix-sångaren Thomas Mars också.

Skulle det inte vara för att världens bäste Björn Hitzlsperger pratar om att flytta till Uppsala så hade jag blivit avundsjuk.


PUSS!

/Aaron Hunt





Fotnoter about hard facts


Tony Soprano  -  Hommage à Hunky Tony och Tony Lagerström, SSK.

Vad är problemet?  -  Hommage à Ornäs rockpoet och nationalskald Elias Granath.

Newman  -  A mystery wrapped in a Twinkie.

World gone tipsy-turvy  -  Hommage à Seymour Skinner och Bart Simpson on the side of law.

Sofia Coppola  -  Har gett oss Bill Murray i Erik Dahls T-shirt. Det borde hon få pris för.

Jason Schwartzman  -  Har räddat franskan, vad har DU gjort?

Rushmore  -  "You've probably seen my face on Mount Rushmore", som Elaine Benes puts it.

Marie Antoinette  -  Hommage à Marieiväxeln.

Nicolas Cage  -  Är inte med i Gudfadern 3, vad än LIlin säger.

Kirsten Dunst  -  Hänger med Pete Parker.

Scarlett Johansson  -  Måste påpeka hur korkade alla är och är gift med Phoebes halvbror. I alla fall när hon är i Japan.

Bill Murray  -  Tycker att det känns som att det är måndag hela veckan.

Wes Anderson  -  Mitt alter ego.

Aaron Hunt  -  20-åring som ligger åtta i Bundesligas skytteliga. Är eventuellt an ilegimate child till Aaron Winter och Simon Hunt. 

Kommentarer
Postat av: elly

men alltså... a l l a kan ju faktiskt inte heta seamus. hur skulle ju folk ändå bara börja kalla varandra vid efternamn och då skulle alla istället vilja heta holén i efternamn. det hade ju blivit jättkonstigt.

jag tycker det är jättekul att du har en favoritkategori på min blogg. och att det dessutom är samma som m i n favorit! suuuper!

min tå mår inte så bra. jag ser fortfarande ut som klumpfot när jag hasar mig genom skolkorridorerna. jag försöker gå så långsamt och med så små steg som möjligt, då syns det inte lika mycket. fåtöljen skiter jag i. vi är ovänner.

2006-11-30 @ 15:21:48
URL: http://helhet.blogg.se
Postat av: jenny

trevligt att du bloggar lite oskar, tänkte precis säga till dig på msn nu att "men blogga lite då" men nu behöver jag inte det, eller jag ska nog det ändå. pyss

2006-11-30 @ 17:12:36
Postat av: Chris Cornell

Nä, jag kan tänka mig att Marits andra skivor också är bra. Men jag är nog inne på Ellys spår att det finns någon över henne som jag inte tycker om. Och jag är ganska säker på att allt började när jag såg hennes dockteater till konsert på Hultsred.. Alltså... man kan vara berusad på scen (Ed Harcourt).. och sen kan man vara berusad. Och jag tror Marit tillhör den sista kategorin. Eller så är hon bara.. en docka. Som sjunger.

2006-11-30 @ 19:02:12
URL: http://audereestfacere.blogg.se
Postat av: Christopher Moltisanti

Meadow Soprano är het. Det är hon. verkligen!

2006-12-02 @ 15:15:04
URL: http://audereestfacere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0