Ska det vare någe mera?

Hej igen!

Jag fick växtvärk i benet i går. Jag är förvisso inte säker på hur länge George Costanza was in medical school, men det kan väl omöjligt stämma? Jag är ju inte direkt tjugo längre. Am I turning into Jerry Seinfeld?


PUSS!

/Gerard "Plogen" Schröder





Fotnoter about hard facts


Växtvärk - Är rimligtvis något jag borde lagt bakom för ganska många år sedan.

George Costanza in medical school - George hävdar att om du skulle tappa din tandborste i toaletten dör alla bakterier om du bara rycker upp tandborsten tillräckligt fort.

Inte direkt tjugo längre - Jag är tjugoett.

Jerry Seinfeld - Is watching his height.


Kommentarer
Postat av: martina

ja du...till och med jag, "världens längsta människa" (som vissa säger...) brukar ha växtvärk. DET är konstigt. Även jag har ju passerak tjugo. Fast i tjejers fall så är det väl färdigväxt redan vid femton sexton. Ännu värre...

2006-09-13 @ 10:34:25
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: elly

"hej igen". om tjugo minuter är det midantt, du borde nog göra ett nytt försök att blogga då?!
jag ska nog knyta mig. jag tror att det blir en lång dag imorgon. glasskor och allt...

2006-09-15 @ 23:40:43
Postat av: Linnala

Du är utmanad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0