Why do you hate me, when I show you nothing but love?

Hej igen!

När jag i dag lämnade systemet med en flaska Rioja såg jag en reklamkampanj för Volvo: "En jul utan gran är som ett bilköp utan provkörning! Kom in till oss under perioden 7/12-17/12 så får du en julgran när du provkör en ny Volvo." Det tycker jag låter fasligt trevligt. Jag vill gärna ha en egen gran att umgås med tills det är dags att fira jul på hemmaplan. Min enda undran: Inte tusan behöver man väl ett körkort för att få provköra?


PUSS!

/Enrico Kern





Fotnoter about hard facts


Volvo  -  Den bästa arbetsplatsen om man inte får jobb på Varvet, Fäskekörka, Avenyn, Kamratgården eller Rambergsvallen.

Gran  -  Hommage à Ove Grahn och VM 1970.

Kommentarer
Postat av: Martina

Behöver man körkort när man ska köra bil?

2007-12-12 @ 13:40:53
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0