You kissed my best Ross!

Hej igen!

Med en risk att sälja sin själ till djävulen, d.v.s. förvandlas till Lasse Anrell och bli en del av Parlamentet-träsket, så har jag tänkt bjuda på tre citat som med lite välvilja kan anses som lite kul:


"While the show still was popular we needed to take advantage of it and go someplace and do the show on an exotic place."

 - Friends' executive producer Kevin S. Bright. Vilket det exotiska stället var? Jo, det var den okända lilla djungelbyn London.



"Vi har blivit MYCKET hårdare när det gäller internetreferenser. Vi godkänner inte längre Wikipedia som källa."

- Min c-uppsatshandledare. C-uppsats, alltså. C-uppsats. Sounds like they're running a pretty tight ship, som Jerry Seinfeld skulle sagt. Om man på c-nivå inte får använda godtyckliga källor skrivna av okända läsare var ska då detta kontrollsamhälle sluta?



Roligt på ett mer direkt, och mindre ironiskt, vis: "Det är någonting med sex och engelsmän, de är ju helt störda när det gäller det, de har ju liksom ingen naturlig connection till sex... Och sedan skrivs det om det här i tidningarna... Jag menar, de skriver ju saker i tidningarna som jag tror nästan inte någonstans, möjligtvis i den tyska kvalitetstidningen Bild."

- Olof Lundh är allt det Peter Wennman låtsas vilja vara.



PUSS!

/Das Wunder von Bern





Fotnoter about hard facts


Djävulen  -  Pappa till a mischievous, rambunctious kid.

Lasse Anrell  -  Brukar stanna hemma och jobba med Lika som bär-listan fyra dagar i veckan.

Parlamentet  -  Är kort formulerat inte lika roligt som Seinfeld. Eller Bingolotto. Eller Emmerdale.

Friends  -  Roligare än Parlamentet. Och Emmerdale. Och Bingolotto.

Jerry Seinfeld  -  Is trying to be as superficial as he possibly can.

Bild  -  Hommage à Katie "Überluder" Price.

Olof Lundh  -  Tror inte på GIF Sundsvall.

Peter Wennman  -  Tror inte på fläsknackar.

Kommentarer
Postat av: elly

börjar det kännas jobbigt med ditt löfte? en om dan, håller doktorn i stan...
jag ska in till stan nu typ. träna. fy farao vad jobbigt (jag måste ju GÅ dit!).

2007-01-30 @ 13:00:32
URL: http://helhet.blogg.se
Postat av: jens

vad är puss? varför skriver du inte förklaringar på ord man inte förstår istället, eller personer man inte känner till. jisses.

2007-01-30 @ 18:06:19
Postat av: ely

haha. det var faktiskt inte så jag menade. inte dåligt, men börjar det inte kännas lite krystat?! fast jag klagar inte, en om dan funkar bra för mig. mer att läsa!

2007-01-30 @ 20:19:54
Postat av: hille

det funkar bra för mig med. keep up the good work! (hahha, wikipedia? har de någonsin godkänt det som källa? jisses.)

2007-01-31 @ 09:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0