Vad skulle du ändra på om du vore statsminister: Förbjuda husvagnar

Ah, good old kallprat:


Tug: Hej! Jo, jag är egentligen kund hos Handelsbanken i Leksand, men jag...

Damen på banken: Aha, det är inga problem, om jag bara får se legitimation så löser vi det.

Tug: *Räcker över passet*

Damen på banken: Jaha, då ska vi se.. Du heter Oskar, du. Då har du namnsdag på min födelsedag.

Tug: Ehe..

Damen på banken: Jag brukade kallas Oskarina när jag var liten.

Tug: Ehe..

Damen på banken: Så det är därför jag har koll på det.

Tug: Hehe, då antar jag att du också fick öppna första luckan i julkalendern (För läsare som inte är Fredrik Lindström kan det här vara på sin plats att informera om att jag firar namnsdag den första december. Tugs anm.).

Damen på banken: Hehe, ja, så var det.

Tug: Ja, hehe..

Damen på banken: Mm.

Tug: Ja.

Damen på banken: Ja, förlåt, vad var det du ville ha hjälp med?

Kommentarer
Postat av: martint

ha ha ha! grymt roligt

2007-09-22 @ 21:23:04
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0