Jag har sett dig som en gång stod längst fram och de som en gång ville skaka min hand

Hej igen!

Det är dags att summera bildquizzet. Frågan var svår och genererade flera olika förslag. Det var många bra gissningar (plus en på Frankfurt). Speciellt vill jag lyfta fram Helénes svar "hahahahaha". Det var tyvärr fel, men du kan förvänta dig någon form av tröstpris.

Men det var bara en som kunde det rätta svaret. Det var Jenny Elisabeth Daniels som visste att det var Paris jag var ute efter. Vinstpotten bestod som bekant av en handskakning med undertecknad. Så här såg prisutdelningen ut:

Vinnaren
        (Used with the kind permission of photographer Elly the Eagle Holén)


GRATTIS JENNY! Och sluta oroa dig för att priset skulle vara alltför generöst, it's always nice to meet a fan. So keep reaching for that dream!


PUSS!

/Ebert-Groener





Fotnoter about hard facts


Frankfurt  -  Huvudstad i Frankland.

Heléne  -  Södermalms rödaste läppar.

Jenny  -  Och det verkar som solen aldrig når längre än dit min Jenny går.

Kommentarer
Postat av: jenny

ser väldigt nervös ut på bilden, det var nog en stor dag.

2008-04-11 @ 09:38:59
Postat av: helle

den här bilden är fantastisk på alla sätt. jenny ser ut som att hon tar i hand med sin största idol ever. det är roligt. tröstpris? ja, det var en mycket seriös gissning från min sida, så det förväntar jag mig verkligen. jag funderade riktigt länge på mitt svar.

2008-04-14 @ 12:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0