Oh, how the sun shines inside you, just like I do

Hej igen!

I dag är ingen vanlig dag. En väldigt speciell person fyller år.
En person som har fyllt mig med så mycket glädje.
Som jag tänker på det första jag gör när jag vaknar på morgonen och det sista jag gör innan jag somnar på kvällarna.
Som får mig att känna mig hel.
Som är so easy to look at, so hard to define.
Ja, världens vackraste till och med.

Så.

Grattis på födelsedagen, Ola Rapace!






Ja, och så fyller visst min flickvän år också.

Puss och grattis, älskling! Du gör mig till världens lyckligaste varje dag.


PUSS!

/Seven Costanza





Fotnoter about hard facts


So easy to look at, so hard to define  -  Hommage à Sara:





Ola Rapace  -  Hommage à Filip och Fredrik:



Kommentarer
Postat av: Fridah

Oh I love, oh I love, oh I love att du nämner mig i samma blogginlägg som Ola Rapace.

Det kan vara något av det finaste du någonsin gjort.

Men du. "Du gör mig till världens lyckligaste varje dag."? Är du?

Pusspusspusspuss.

2008-12-04 @ 07:23:20
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/
Postat av: Jonna

men Oskar du är ju bara för gullig du! Jag blir alldeles kramsjuk av att läsa era inlägg om varandra..

2008-12-04 @ 16:08:29
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Noomi Rapace

Tjena! Min bror är sjukt stabil i de nya Wallanderfilmerna!!!/Noomi

2008-12-04 @ 17:39:54
URL: http://audereestfacere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0