Ännu är jag inte obotligt frisk

Hej igen!

Det här med att ha feber är, som vi alla vet, alltid festligt. Jag har själv haft äran och glädjen att uppleva det hela den här veckan medan jag umgåtts med min härliga kamrat halsfluss. Jag ska nu lista de tre skojigaste fenomenen som kommer med att ha feber, samtliga punkter exemplifierade med tillhörande Scrubs-klipp:

♦  Man fryser lika mycket som Turk gör här.
♦  ...såvida man inte svettas lika mycket som J.D. och Turk gör efter tio sekunder här (se den italienska språkkursen som en gratisbonus).
♦  Man har ungefär lika bra kontroll på när man somnar som de här patienterna.


PUSS!

/Wolfgang Hesl





Fotnoter about hard facts


Att ha feber  -  Mitt mål nu är att inte gå miste om den dag som Aftonbladet-Andrev missade här.

Svettas  -  "Am I doomed to sweat like a pig for the rest of my life?", som Homer Simpson brukar undra.

Kommentarer
Postat av: fanny

åh stackars.. var det onda klasskompisen som smittade dig?

2008-02-23 @ 00:14:29
URL: http://fanny.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0