I feel like I'm on this emotional... ride of some kind

Hej igen!

Något säger mig att jag varit borta en lång, lång tid.

Det kan lätt bli så när universitet envisas med att utbilda en. Och när Håkan Hellström släpper ny singel. Och när Kvalserien snart börjar. Vi får hoppas att jag inte kommer må som här. Eller här.

Men i morgon får jag ledigt i nästan tre veckor. Och på torsdag åker jag till Paris. Därifrån ska jag göra mitt bästa för att blogga. Om inte annat kanske jag kan övertala något av mina syskon till gästspel.


Så länge kan ni njuta av detta omedelbart legendariska mästerverk, som jag ägnat den senaste månaden att skratta åt:






PUSS!

/Johnny Ola





Fotnoter about hard facts


Borta en lång, lång tid  -  Hommage à 031-bältets Sergei Petrov.

Paris  -  Hommage à Frankrike.

Kommentarer
Postat av: i'm fucking matt damon

YOU're fucking ben affleck!
frankrike kan fa-aan vara franskt...

2008-03-18 @ 23:28:15
URL: http://helhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0