And one crank call, but that was from Newman

Hej igen!

Minns ni att jag för ett tag sedan skrev om att jag misstänker att jag ibland gör saker bara för att kunna blogga om det?

Bra. Jag hade nämligen tänkt använda den principen nu. Med en twist.


Jag har valt ut fem situationer i Seinfeld som jag tycker är kul:


• När Kramer tappar ut en tallrik flingor med mjölk på Jerrys köksbänk och drar ner hela spillet i en av kökslådorna.

• När George anser sig ha fått tio dollar för lite i växel på apoteket och försöker ge igen genom att stjäla en medicin åt Jerry.

• När Kramer tror sig veta bättre än Jerry vilket datum Jerry fyller år.

• När Kramer berättar för Sally Weaver att Jerry tycker att hon är usel, för att sedan lämna Jerry och Sally ensamma med varandra.

• När Jerrys föräldrar berättar att Kramer ringer dem varje vecka.


Välj det ni tycker är roligast. Sedan kan ni väl, eftersom det är bråda dagar och jag inte riktigt tidigt har tid att faktiskt göra någon av grejerna, tänka er att jag gjort den saken i dag. Så har dagens skojiga blogg levererats.

Okej?


PUSS!

/Wim Jonk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0