"Home of the free" indeed

"Väl hemma fick Tuva och jag besök av kusin Olle och Albin och Olle frågade mig hur många gula kort jag fått. Jag parerade snyggt och undrade om han menade idag, men det gjorde han inte. Sedan följde en intrikat utläggning om varningssystemet inom svensk fotboll, om domarkårens bristande förmåga till empati, hur vi med ilskna personligheter drabbas hårdare än de timida och vilken diskriminering det är och Olle, fem år, satt storögd och lyssnade."

  -  Henrik Rydström

Kommentarer
Postat av: petra

haha

GratisBio är en sida där du får gratis biobiljetter, gratis makeup, gratis kläder, gratis hemelektronik, gratis prylar mm. Registrera dig gratis och samla in poäng genom att utnyttja nätets hetaste kampanjer och gratiserbjudanden. Poängen kan du sedan växla in mot biobiljetter eller presentkort från valfri butik.

Få 50 poäng DIREKT genom att regestrera dig via denna länk:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=19646

2008-11-01 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0