Någon jävla Kalle Anka-fotboll

Hej igen!

För ett par månader sedan skrev jag om att läskburkar från automater inte svämmar över när man öppnar dem, trots att de borde ha blivit omskakade på vägen ner.

Well, det fick jag, för att tala Kim Källström-språk, tillbaka i näsan i dag. Colaburken jag köpte rann över så mycket att jag var tvungen att torka på golvet.


Ja, det var mest det jag tänkte rapportera. Se det som fritt fram att sälja storyn till massmedia.


PUSS!

/Roger Ljung






Fotnoter about hard facts


Kim Källström  -  Partilles Anders Svensson.

Roger Ljung  -  Lommas Roberto Carlos.

Kommentarer
Postat av: Jonna

kollar du på fotbollsgalan i kväll? nu har jag svarat på din dryga utmaning. eller ja, nja, jo det var rätt drygt att vaska fram något som kan tänkas komma i närheten av intressant.

2008-11-17 @ 20:43:16
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0