That's a joke, and it's on me

Hej igen!

Det finns ett skojigt och ondskefullt partytrick som alla borde lära sig. Man behöver en kamera, en person och ett gäng "olyckligt placerade" tomflaskor. Och vips så har man tagit heder och ära av personen i fråga.

Förra sommaren togs den här bilden på min gode kamrat Mange:





En nedbruten, övergiven man med sin enda glädje i livet: sju flaskor öl.

Ja, oj, som jag har skrattat åt den där bilden. Until one day, då jag fick allt upp i näsan.

I dag offentliggjorde nämligen Jenny Guldfot den här bilden från sommarens eskapader i Danmark:





Eran egen Tug som målmedvetet spolar i sig sin nittonde Tuborg. Och stackars Jonna med en aura av "jag visste ju att det skulle bli så här..."

Kompromitterande. Och fanatiskt roligt.


PUSS!

/Bob Cobb





Fotnoter about hard facts


Mange  -  Västerbottens Heinz Ehlers.

Until one day  -  Hommage à Rob Schneider:

Rob Schneider south park movie ads



Tillbaka i näsan  -  Hommage à Kim Källström och den lilla yttersidan Anders Svensson.

Kompromitterande  -  Hommage à Janne Huokko.

Kommentarer
Postat av: Janne-flaska

Ahhh, en klassiker att göra med ölflaskor.

2008-11-27 @ 21:28:04
URL: http://eriklarke.blogg.se/
Postat av: guldfot

jag ska nog börja ta enbart sådana bilder. sen kan jag börja blogga igen. vilken underbar tragik!

2008-11-27 @ 22:24:30
Postat av: Jonna

fint foto på mig.. :P ser ut som jag ätit en skål med chips.

2008-11-27 @ 23:04:58
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: elly

hahaha! idag skrattade jag åt den här bilden igen. profilbilden på "walles vänskapskrets"-gruppen är väl från samma tillfälle, och ölflaskorna skymtas även där. mange tack!

2009-01-12 @ 12:51:24
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0