Weber är igenom och får straff, han MÅSTE få straff, han FÅR inte straff, otroligt!

Hej igen!

Hoppsan. Johanna mailar oväntat och reder ut Adlibris-incidenten. I ett försök att fylla en fotnot om Täby pekade jag ut henne som en misstänkt. Jag anade inte hur rätt jag hade:


"hahahAAA! det är jag som varit i farten!! eller rättare sagt dom på adlibris.. mkt riktigt mina böcker, som jag väntat på halva terminen.. hade ju också fått fortsätta vänta om inte du haft sån okoll ditt internetshoppande.. fick mail från adl att sms-aviseringen gått fel och att dom fått ett telefonsamtal fr ngn som aviserats felaktigt.. (jag tänkte att det var ju väldigt snällt av personen att höra av sig o försäkra sig om att böckerna kom i rätta händer.. )
genom att inte åka till täby o hämta ut böckerna gick du miste om följande:
Hjalmar söderberg - den allvarsamma leken
anna politkovskaja - rysk dagbok
..och sist men inte minst:
BioNova-building a biotech company"


Satan också! Jag kommer visst aldrig få förverkliga min livslånga dröm och lära mig hur man bygger ett biotechföretag.


PUSS!

/Josip Weber





Fotnoter about hard facts


Adlibris  -  Cybervärldens familjen Lundell.

Täby  -  Hommage à Freddie and Fillie Reinfeldt.

Min livslånga dröm  -  Hommage à Homer Simpson och hans strävan att äta the world's biggest hoagie.

Kommentarer
Postat av: elly

livslånga eller linslånga. det är frågan...

2008-11-10 @ 00:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0