With friends like you...

Hej igen!

Ibland är det skönt att ha kommit upp lite i åren. Man har vänner man kan diskutera det mesta med. Det kan bli samtal som utstrålar mognad, ömsesidig respekt och omistlig vänskap. Som för mig och Jenny på MSN precis:


"Jenny säger:

det är dags för dig att sova nu

Jerome säger:

det är dags för DIG att sova, snorbarn

Jenny säger:

kalla mig INTE för snorbarn

Jerome säger:

s

Jerome säger:

n

Jerome säger:

o

Jerome säger:

r

Jerome säger:

b

Jerome säger:

a

Jerome säger:

r

Jerome säger:

n

Jenny säger:

haha, fyfan vad du är omogen oskar.

Jerome säger:

jag är inte omogen, DU är omogen, bajsunge

Jenny säger:

cp-barn!!!!

Jerome säger:

ja, det är du

Jenny säger:

så fjantig,

Jerome säger:

so's your face!

Jenny säger:

tänker inte prata mer med dig.

Jerome säger:

bajs bajs bajs bajs bajs

Jenny säger:

bögbarn

Jerome säger:

so's your face

Jenny säger:

horunge

Jerome säger:

du började!"



PUSS!

/Rudolf Bommer






Fotnoter about hard facts


Jenny  -  Här kan det vara läge att påpeka att jag älskar Jenny som en syster och att jag tycker att hon är toppen. Och att inga djur kom till skada under inspelningen av detta blogginlägg.

Jerome  -  Hommage à Jerome K. Jerome. Eller Jerome Seinfeld.

Snor  -  Hommage à Treo-barnet.

Kommentarer
Postat av: jenny

great stuff! ibland blir man stolt över oss.

2008-10-19 @ 01:31:04
Postat av: Fanny

"so's your face!"

classic comeback. doesn't make sense? so's your face!

2008-10-19 @ 02:22:44
URL: http://fanny.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0