And I remember every kiss

Hej igen!

September är här. Sommaren är slut. Så är även den här bloggens sjunde del. Och då är det naturligtvis dags att sammanfatta.

Min sidekick är min sidekick av en anledning. Hon står ständigt med uppkavlade ärmar, redo att göra the dirty work åt mig och den här bloggen. Den här gången har hon trollat fram ett formulär som jag skamlöst tänker stjäla.


Så sommarens:

...sommarpratare: Annika Norlin. Tveklöst.

...resa: Danmark. Tveklöst.

...köp: Jag köpte tre tennisbollar för tio kronor. Det kändes som en okej deal.

...godaste matupptäckt: Joey Tribbiani's two pizzas.

...utgång/fest: Jan Huokko.

...soundtrack: Allt med Rob Schneider.

...klädesplagg: Allt från Sommarland.

...frisyr: Jan Huokko.

...läslektyr: Fred Rimmy började blogga igen. Det var trevligt.

...konsert: Det vet ni redan.

...alkohol/dryck: 15-20 öl. Och äppeljuice.

...glass: Ja.


PUSS!

/Hennes Löhr





Fotnoter about hard facts


Jan Huokko  -  Hommage à Banérskolan.

Sommarland  -  Leksands Neverland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0