Är självkännedom fortfarande farligt?

Hej igen!

Min sidekick och min glädje var i går semidiabolisk nog att länka till ett inlägg jag skrev för två och ett halvt år sedan. I inlägget listade jag de 26 hemsidor jag då dagligen besökte.

Det är en imponerande lista, där jag öppnar ramstarkt med – Lunarstorm. Av de 26 adresserna är det 9 hemidor som antingen inte ens finns längre eller där adresserna ändrats. Bland övriga 17 är det 8 stycken som jag på min höjd i nödfall fortfarande besöker. Med andra ord är det 9 av 26 adresser på listan som fortfarande är relevanta och aktuella.

Så. Om ni vill veta hur det inte är att surfa som jag kan ni lära er här.


PUSS!

/Pommern





Fotnoter about hard facts


26  -  Hommage à de tjugosex bockarna Bruse.

9  -  Hommage à de nio små negerpojkarna.

17  -  Hommage à the magnificent seventeen.

8  -  Hommage de åtta musketörerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0