Do you curse where you come from?

Hej igen!

Jag har, som det heter på bloggsvenska, blivit utmanad. Utmaningar av det här slaget är ganska bra då det ger en chansen att skriva "egentligen brukar jag inte göra sådana här grejer, men... *valfri lam ursäkt*" samtidigt som man inte behöver komma på något eget ämne att blogga om. Den här gången hoppar jag dock över den charaden och går rakt på istället:


1. Tre namn du går under:
- Tug
- Felix
- Den smorde

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Sarah Palin
- Steffo Törnquist
- Magnus Carlsson (världens argaste människa)

3. Tre saker du har på dig:
- Lekvänliga kläder
- Matsäck
- Ett glatt humör

4. Tre av dina favoritlåtar nu:
- "Tro och tvivel" - Håkan Hellström
- "Seven Days Too Long" - Dexys Midnight Runners
- "Anna" - Hello Saferide

 

5. Tre sanningar:
- Det finns inget svårare än att leda med 3-0 i ishockey.
- Man vinner inga matcher från utvisningsbåset.
- Man måste låta pucken göra jobbet (för det går inte att åka fortare än pucken)!

6. Tre hobbys:
- Att driva en blogg som ger intrycket att jag inte gör ett dyft nytta om dagarna.
- Svära över min trasiga iPod
- Dricka äppeljuice

7. Tre saker du vill ha:
- Frihet
- Jämlikhet
- Broderskap
(- Och min flickvän på närmare håll)

 

8. Tre Sex personer du utmanar :
- Jonas Bråttom
- Mange the Mungo
- Elly the Eagle
- Hille the Hillerious
- Långa farbrorn
- The Linkinator

 

 

PUSS!

 

/Ostfriesland






Fotnoter about hard facts


Lam ursäkt - Hommage à Janne Simons.

Den smorde - Hommage à Kristus.

Kommentarer
Postat av: elly

schysst att du utmanar alla man känner då. hade inte jag kunnat få utmana hille och mangeroo?

2008-09-18 @ 16:48:21
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0