You like cherry soda? We can be best friends!

Hej igen!

På redaktionen i går hade någon skrivit ut en lista på samtliga arbetstitlar som finns i Söderhamn. Det föranledde mig att börja dra samma seinfeldifierade skämt som i detta inlägg. En av arbetskamraterna genomskådade omedvetet mitt plagiat genom att skratta och sedan säga "Jag tror att Seinfeld skämtade lite om det där". Jag erkände mig skyldig. Varpå han spann vidare och började prata om baklängesavsnittet där man får se hur Jerry flyttar in elva år tidigare och bjuder Kramer på pizza.

Det var så det första Seinfeld-samtalet gick av stapeln.

Och det var så ännu en barriär blev bruten.


PUSS!

/Franklin Delano Bluth

Kommentarer
Postat av: zlatan

åh oskar, jag kollade just igenom dina brigthoninlägg! vilka minnen. ta inte bort dom. jag är glad att du började blogga på den tiden då jag bara var ett litet barn som inte visste bättre. nu kanske jag kan få komma ikapp när du blir trött pået.

2009-02-08 @ 16:00:47
URL: http://beringerhill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0