You don't even know what a write-off is, do you?

"Klädsam distans kallas det. Åt helvete med det. Jag har aldrig velat vara klädsam, jag har skrattat åt allt annat, men inte åt mig själv. Folk tycker alltid det är en brist, 'Du som är komiker och ger dig på Mankell och Nesser, blablabla, du ska väl kunna tåla om nån säger nåt om dig." NEJ! Det gör jag inte, jag tycker dom ska dö hela bunten. Okej, inte dö, kanske, men i stunden känns det så, sen dämpar jag mig och låtsas att det rinner av mig, men det gör det inte, det lagras inom mig och en dag kommer det att komma ut i form av en... jag vet inte... bicicletas. Jag är inte säker på vad det är, men jag tror att det har med fotboll att göra."

  –  Fortfarande Martin Luuk, ur Kära Ballongis

Kommentarer
Postat av: Jonna

käre oskar, det ena behöver ju inte utesluta det andra. jag har många förälskelser i mitt liv. :)

2009-01-12 @ 15:42:40
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0