Frågestund

Tack för alla era frågor. Här kommer mina svar:


Diamanter eller pärlor?
Pärlan
från Räddningspatrullen.

Senaste filmen du såg på bio?
Jag var på ett Johannes Brost-maraton. Hans tio första filmer i sträck.

Favoritprogram på tv?
Den rätte för Rosing

Vad åt du till frukost?
Säl.

Vad är ditt/dina andranamn?
Pluto.

Din favoritmat?
Sötningsmedel.

Vilken bil kör du?
Min tugmobile.

Vilken är din favoritmacka?
Elvis jordnötssmörsmackor verkar smaskiga. 

Vilka mänskliga drag kan du?
Skenhelighet, det är jag bra på.

Vilka är dina favoritkläder?
Korsett. 

Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Vilda Västern
.

Var vill du dra dig tillbaka?
Tjetjenien.

Favorittid på dagen?
Innan jag inser att Leksand fortfarande inte spelar i elitserien.

Var är du född? 
Betlehem.

Vilken är din favoritsport att se på? 
Kommunfullmäktigemöte.

Coca Cola eller Pepsi?
Chokladzingo.

Fotboll eller ishockey?
Kalleboll.

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nej.

Pedikyr eller manikyr?
Tortyr.

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Peter Forsberg har en sargad kropp och går igenom ett skadehelvete.

Vad ville du bli när du var liten?
Ett skadehelvete.

Bästa barndomsminnet?
Dagen när jag lärde mig flyga.

Varit i Afrika?
Ja, jag har naturligtvis varit i världens största land.

Favoritblomma?
Kåda.

I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ungdomsmottagningen.

Vad sysslar du med just nu?
Söndrar och/eller härskar.

Favoritfärg?
Janne Josefsson
-brun.

Hur många tatueringar?
Jag har en bild på Stig Malm över hela torso.

Kommentarer
Postat av: And then you lied about lying about lying about lying

Meh! Du sa ju att du inte alls ville se Den Rätte För Rosing!

2009-03-05 @ 13:17:51
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/
Postat av: Mats W

Har inte Linda Rosing en sargad kropp och går igenom ett skadehelvete?

2009-03-05 @ 13:54:04
URL: http://eriklarke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pärlan var ju i Räddningspatrullen!

2009-03-05 @ 15:39:15
Postat av: Tug

Anonym: Ja, herregud, det vet jag ju mycket väl. Jag såg ju Piff och Puff och den där tjocka råttan med det vackra namnet Oskar framför mig när jag skrev det. Det är obegripligt att jag skrev Luftens hjältar. Keep Baloo out of this, Tug.

2009-03-05 @ 16:01:25
URL: http://tug.blogg.se/
Postat av: Tzipi Livni

Alltså, att äta säl är sjukt omoraliskt!

2009-03-06 @ 10:58:45
URL: http://audereestfacere.blogg.se/
Postat av: eagle

du kanske försökte verka rolig, men jag tycker att du verkade arg. fick du ingen decoder ring i ditt flingpaket i morse?

2009-03-09 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0