Hi, I'm Ken Adams

Hej igen!

Kanske minns ni att jag finns som bok.

Ett av väldigt många skäl till att det är roligt är att boken hamnar bredvid Chuck Klosterman i bokhyllan. Så tänker jag att låta det förbli. Så om det kommer någon snärtig författare som heter, säg, Klocka i efternamn är jag inte intresserad. Jag bryr inte hur bra än boken kan tänkas vara.

Tråkigt nog hamnar Stephen Kings debutroman på andra sidan om mig.

Så.

Har ni några tips på några författare som heter exempelvis Kleberson i efternamn som är alldeles särdeles bra?


PUSS!

/Andy Spatchem

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag har tyvärr inte köpt din bok ännu. kanske om jag känner mig rik någon dag ska jag göra det. fast i så fall prioriterar jag nog fridahs, eftersom jag är tackad i den !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 07:49:44
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: elly

ja, hon är ju solidarisk den där jonna. fast jag ska hålla käften, för jag har inte heller köpt boken. men måste man ringa sin far och säga att man är hungrig nio dagar från utbetalning så är det kanske inte läge att köpa en bok för tretusen kronor. jag vet ingen kleberson som är författare (jag vet ingen som inte är författare heller), men om du köper en faktabok om bakteriesläktet klebsiella och ser till att det inte står någon författare på framsidan kan du ju ställa där stephen står.

2009-03-17 @ 16:01:38
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0