Tug.blogg.se nu också på Spotify

Hej igen!

Jag har haft den här bloggen i mer än tre och ett halvt år. Det känns som att det är dags att expandera konceptet. Så. Därför släpper jag härmed tug.blogg.se:s första officiella soundtrack. Allt du behöver för att njuta av det är Spotify.

Här har jag, efter en åtminstone någorlunda noggrann scanning, tagit med alla låtar som har listats, nämnts eller refererats till i mina inlägg och mina rubriker. Riktigt allt finns ju inte på Spotify, så ni får tyvärr exempelvis klara er utan countrypopdängan You're Still Standin' There med Lucinda Williams och Steve Earle. Och så finns det ju ett brittiskt undergroundband som heter The Beatles som inte har med några låtar alls. Men det må väl vara hänt. Jag har även varit samvetsgrann nog att ta med pajiga låtar som jag har nämnt i negativa och ironiska ordalag, så ni får dras med en del Tomas Ledin också. Däremot har jag på principiella grunder vägrat ta med Curly Sue. Någonstans måste ju gränsen ändå dras.

Så. Varsågoda.

Tug.blogg.se – nu också som spellista


PUSS!

/Sneaky Pete Kleinow



Update måndag kväll: Ja, Spotify har tydligen lite problem för tillfället, men i sinom tid ska länkhelvetet funka.

Update onsdag förmiddag: Nu så. Enligt vad bloggen erfar ska länken nu fungera lika fläckfritt som Nemanja Vidics huvudspel.

Kommentarer
Postat av: Typiskt killar

Ame ååååh, den funkar junte!

2009-05-18 @ 17:34:29
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/
Postat av: curly sue

diskriminering på hög nivå.

2009-05-18 @ 20:39:15
URL: http://helhet.blogg.se/
Postat av: P

Det där är vad jag kallar låtlista. Med ett härligt fett block med White Stripes. Och släpp hästarna fria. Både högt och lågt. Perfekt.

2009-05-19 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0