The Human Fund, money for the people

Hej igen!

Text-tv rapporterar under rubriken "Svenska sajter släcktes ner" att "under en halvtimme på måndagskvällen blev det plötsligt svårt eller omöjligt att komma in på webbadresser som slutar på .se".

Jo tack, jag märkte det. Och det inträffade strax innan jag gick och la mig, så jag hann inte märka att problemet var löst. Därför hade jag med mig i sängen misstanken att min internetanslutning slutat fungera. The horror.

Men det kan jag ta. De som bar ansvaret för det hela kallas nämligen för Stiftelsen för internetinfrastruktur. Now THAT'S a skojigt and fantasieggande name. Det är förmodligen de som är "the foundation" som Knight Rider jobbar för och brukar prata om.

En intressantare arbetsplats har nog inte existerat sedan det där d
epartementet för otillbörligt material som finns i V för Vendetta.


PUSS!

/Creed Bratton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0