Smells like kid spirit

Hej igen!

Det var för övrigt Gustav som jag var på väg till i förrgår. Glömda filmer eller inte, jag blir alltid härligt nostalgisk av att komma dit. Låt mig berätta varför.

På min familjs gamla sommarställe fanns det inget rinnande vatten i huset (det fanns en brunn på andra sidan vägen). Därför hade vi en slaskhink. Den stod alltid inne i ett skåp.

Som det luktade i det skåpet, så luktar det i Gustavs trapphus.


PUSS!

/Devon Banks





Fotnoter about hard facts


Gustav  -  Bollnäs Hugh Jackman.

Inget rinnande vatten  -  Hommage à Norr Lindberg.

Kommentarer
Postat av: elly

du kan vara inget rinnande vatten...

2009-09-10 @ 08:25:47
Postat av: Bild

Varför finns det inget bildbevis på att jag är Bollnäs Hugh Jackman. Att man ska behöva bli arg...

/G

2009-09-11 @ 12:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0