No, and I tell him that every day

If God showed up tomorrow and said, 'Do you want to be president?' 'No.' 'Do you want to be in politics?' 'No.' 'Do you want to be a lawyer?' 'No.' 'What do you want?' 'I want to be a rhythm guitar player.'


- Lou Reed


Det är lite sött sagt av den gode Lou. Själv tycker jag att Filip och Fredrik redaktör Micke verkar ha en bekväm tillvaro. Det kanske vore något.


Det som annars tar upp huvuddelen av min tid är att det är den här tiden på året igen. Och den här. Och den här. Men i år är jag egentligen inte alls lika arg. Jag räknar med att Mortal Green fixar biffen.


För övrigt anser Magnus Waldemarsson att inavel borde vara olagligt.


PUSS!

/Klaus Kinski





Fotnoter about hard facts


Gud  -  Lät ormen komma undan orimligt enkelt när han, efter att ormen fuckat upp det för hela mänskligheten, dömde honom till att resten av sitt liv kräla på magen. Det är inte mycket av ett straff för en orm. Det här vet både Ricky Gervais och jag.

President  -  "Mr President, your daughter is in the Chunnel."

Lawyer  -  "If there is one thing America needs, it's more lawyers", som Lionel Hutz en gång fastslog.

Lou Reed  -  Alla koreanska adoptivpärons favoritartist.

Filip  -  Tror att elfte september-dåden skedde 2004.

Fredrik  -  193 cm nervvrak som värvades till Vinnare 1997.

Mortal Green  -  Ger de andra rejält på skallen, och vänder hem med guldmedalj.

Magnus Waldemarsson  -  Mariehems Ola Ullsten.

Kommentarer
Postat av: Jonas Bråttom

Öppet brev till Gud-bert (ond mänsklighetschef): Vad har vi gjort för ont för att förtjäna kvalserien?

Svar till: 'Förtvivlad pojke på 27 jordsnurr'.

2007-03-09 @ 15:36:45
Postat av: Kalle Grenemark

Hoppas Leksand inte får Stora Darren.

/Kalle - Tornedalens svar på Glenn Strömberg.

2007-03-09 @ 16:58:43
Postat av: Ola Ullsten

Snart Liljansbergets Ola Ullsten.

2007-03-10 @ 18:58:03
Postat av: Anita

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för spelregler. =)

2007-03-11 @ 23:24:46
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0