What are you French doing in Britain?

Hej igen!


Jag är i Paris. Det leder oss till en fortsättning på förra inlägget angående vad jag vet om Bulgarien. Och här kommer det: Paris ligger inte i Bulgarien.


Förra gången jag var i Paris gick det till såhär. Jag har märkt tendensen att om man läser de senaste, säg, femton inläggen i den här bloggen så innehåller de flesta av dem länkar tillbaka till gamla inlägg. Antingen är det ett tecken på att bloggen nått samma punkt som de senare säsongerna av Seinfeld, där en stor del av skämten är referenser tillbaka till gamla avsnitt, eller att jag blivit lat. Jag väljer att tro på det första.


I övrigt kan man säga om Paris att, jodå, Eiffeltornet, Triumfbågen och Louvren ligger i en tät triangel och alla säger "Jean-Françios! Jean-Françios!" och "Sacre-bleu! Sacre-bleu!" och sjunger "Frère Jacques". Med andra ord är allt vi får se i "Team America" sant.



PUSS!


/Marco Pischorn


Kommentarer
Postat av: elly

alldeles nyss satt jag och funderade på varför inte du var hemma i helgen, med tanke på att både mange och även björn är det. därmed är det bekräftat: jag har socknens sämsta närminne! det var nog tredje gången bara den här veckan jag glömt bort att du ska åka (har åkt) till paris den här helgen. for christ sake, i even blogged about it! kom hem nu, så att jag slipper vara förvirrad.

2007-11-16 @ 16:54:56
URL: http://helhet.blogg.se
Postat av: hanna

parrrrriiiiiiii (ska uttalas med grötiga r) gå till den där restaurangen där det är råttor som är kockar o lagar råttatouille! ;)

2007-11-17 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0