Tug.blogg.se expanderar

Jag har skaffat en lillebror. Jag har sedan en dryg vecka så smått sparkat igång ett sidoprojekt.

Med schemalagd regelbundenhet fram till i april kommer jag att skriva här också.


Alla är välkomna, men för icke-hockeyintresserade kan jag redan nu damma av en gammal favorit som disclaimer:

"Jag ber om ursäkt för det här till hela Norr Lindbergs samlade bloggjury (Maano, ReallE och VeraWinkelvir). (---) Så jag ber ovilligt inställda att göra något annat än att läsa detta (ni kanske kan lyssna på Bright Eyes, eller tillbedja era Death Cab For Cutie-posters, eller varför inte strip down to bra and panties for a tickle fight, eller  vad ni nu brukar göra när jag inte tittar)."


Men väl mött här alltså. Jag hoppas att ni kommer att gilla det.


Kommentarer
Postat av: ReallE

haha, det där var tider det!



(or was it...)

2009-11-14 @ 17:47:26
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0